Mediensport : : Strategien der Grenzziehung / / Felix Axster ... [et al.] (Hrsg.).
Mediensport bietet prägnante Inszenierungen, die dem Sport spezifische Eigenschaften zuschreiben. Dies geschieht im Rahmen der Frage, was überhaupt als Sport verstanden wird: Die Beiträge des Bandes zeigen an so unterschiedlichen Fällen wie dem Postkartensammeln, den Sechstagerennen, dem Synchronsch...
Saved in:
Superior document: | Mediologie; volume19 |
---|---|
TeilnehmendeR: | |
Place / Publishing House: | Paderborn : : Wilhelm Fink Verlag,, 2009. |
Year of Publication: | 2009 |
Language: | German |
Series: | Mediologie;
volume19. |
Physical Description: | 1 online resource. |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Sports on television / Alvin H. Marill.
by: Marill, Alvin H.
Published: (2009.) -
Power play : sport, the media and popular culture / / Raymond Boyle and Richard Haynes.
by: Boyle, Raymond,
Published: (c2009.) -
How Canadians communicate V : : sports / / edited by David Taras and Christopher Waddell.
Published: ([2016]) -
Power Play : : Sport, the Media and Popular Culture / / Raymond Boyle, Richard Haynes.
by: Boyle, Raymond,
Published: ([2022]) -
The Power of Sports : : Media and Spectacle in American Culture / / Michael Serazio.
by: Serazio, Michael,
Published: ([2019])