Virtual competition : the promise and perils of the algorithm-driven economy / Ariel Ezrachi, Maurice E. Stucke
Saved in:
VerfasserIn: | |
---|---|
Place / Publishing House: | Cambridge, Massachusetts, London, England : Harvard University Press, 2016 |
Year of Publication: | 2016 |
Language: | English |
Subjects: | |
Classification: | 83.32 - Wettbewerb 05.38 - Neue elektronische Medien |
Online Access: | |
Physical Description: | VIII, 356 Seiten; Diagramme |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
The essence of the new economy / by Henning Klodt. Institut für Weltwirtschaft Kiel
by: Klodt, Henning
Published: (2001) -
Leviathan in cyberspace : how to tax e-commerce / by Jürgen Stehn. Institut für Weltwirtschaft Kiel
by: Stehn, Jürgen
Published: (2002) -
Die Sektoruntersuchung E-Commerce und Follow-Up Aktivitäten der Europäischen Kommission / Fabian Kaiser
by: Kaiser, Fabian
Published: (2018) -
E-Commerce-Programmierung mit ASP : in 21 Tagen ; [Schritt-für-Schritt-Einstieg ; von den Grundlagen bis zum eigenen Web-Shop] / Stephen Walther ; Jonathan Levine. [Übers.: Blue Tec München]
by: Walther, Stephen
Published: (2001) -
Preispolitik und Nachfrage : eine Darstellung der Einflüsse betrieblicher Preispolitik auf die Entwicklung der Nachfrage / vorgelegt von Wolfgang Budach
by: Budach, Wolfgang
Published: (1975)