The SAGE handbook of media processes and effects / ed. by Robin L. Nabi ; Mary Beth Oliver
Saved in:
HerausgeberIn: | |
---|---|
Place / Publishing House: | Los Angeles, Calif. [u.a.] : SAGE Publ., 2009 |
Year of Publication: | 2009 |
Language: | English |
Subjects: | |
Classification: | 05.30 - Massenkommunikation. Massenmedien: Allgemeines |
Physical Description: | 643 S.; graph. Darst.; 26 cm |
Notes: | Literaturangaben |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Media effects : advances in theory and research / ed. by Jennings Bryant ...
Published: (2009) -
Wirkungen von Massenmedien : Texte zum Thema "Steuerungen bei der Herstellung und Verbreitung von Nachrichten und Meinungen" / hrsg. v. Tatjana Högy ...
Published: (1974) - Leitmedien : Konzepte - Relevanz - Geschichte / Daniel Müller ... (Hrsg.)
-
Medienwirkungen : das dynamisch-transaktionale Modell ; Theorie und empirische Forschung / Werner Früh. Unter Mitarb. von Lee Becker ...
by: Früh, Werner
Published: (1991) -
Medienwirkungsforschung : Grundlagen, Möglichkeiten, Grenzen / Gerhard Maletzke
by: Maletzke, Gerhard
Published: (1981)