Kunstvermittlung zwischen Kommerz, Trend und Verantwortung : Herbsttagung der Schweizerischen Akademie der Geistes- und Sozialwissenschaften ; [Zürich, 3. November 1995] / [Hrsg.: Schweizerische Akademie der Geistes- und Sozialwissenschaften]
Saved in:
MitwirkendeR: | |
---|---|
Place / Publishing House: | Bern : Schweizerische Akad. der Geistes- und Sozialwiss., 1995 |
Year of Publication: | 1995 |
Language: | German |
Subjects: | |
Physical Description: | 96 S.; Ill.; 21 cm |
Notes: | Literaturverz. S. 89 - 92 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Politics of curatorship : collective and affective interventions / edited by Monia Acciari & Philipp Rhensius
Published: (2022) -
Museen neu denken : Perspektiven der Kulturvermittlung und Zielgruppenarbeit / Hartmut John, Anja Dauschek (Hg.)
Published: ([2008]) -
Change of perspective : how to attract non-visitors with artist concepts / Günther Friesinger, Kerstin Halm, Anika Kronberger (eds) ; Eurovison - museums exhibiting Europe (EMEE); authors: Daniel Fabry [und 8 weitere]
Published: (Mai 2016) -
The Routledge companion to decolonizing art, craft, and visual culture education / edited by Manisha Sharma and Amanda Alexander
Published: (2023) -
Spurensuche : Zeitschrift für Geschichte der Erwachsenenbildung und Wissenschaftspopularisierung / Verein zur Geschichte der Volkshochschulen, Österreichisches Volkshochschularchiv
Published: (anfangs)