Changing media markets in Europe and abroad : new ways of handling information and entertainment content / ed. by Angela Schorr ...
Saved in:
Superior document: | Series on international media research 1 |
---|---|
HerausgeberIn: | |
Place / Publishing House: | New York, NY [u.a.] : Pabst Science Publ., 2006 |
Year of Publication: | 2006 |
Edition: | 1. Aufl. |
Language: | English |
Series: | Series on international media research
1 |
Subjects: | |
Classification: | 71.43 - Technologische Faktoren 05.30 - Massenkommunikation. Massenmedien: Allgemeines |
Online Access: | |
Physical Description: | XX, 506 S.; Ill., graph. Darst.; 23 cm, 783 gr. |
Notes: | Literaturangaben |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Theorie der Massenmedien : eine Einführung in die Medien- und Kommunikationswissenschaft / Erich Feldmann
by: Feldmann, Erich
Published: (1972) -
Mediatisierte Welten : Forschungsfelder und Beschreibungsansätze / Friedrich Krotz ; Andreas Hepp (Hrsg.)
Published: (2012) -
Innovationen in Technik, Wissenschaft und Gesellschaft : Beiträge zum Fünften Internationalen Ingenieurkongreß der Friedrich-Ebert-Stiftung am 26. und 27. Mai 1998 in Köln / Hrsg. v. Friedrich-Ebert-Stiftung, Abt. Technik und Gesellschaft. Red.: Werner Fricke
Published: (1998) -
Medien in Deutschland : Presse, Rundfunk, Online / Heinz Pürer
by: Pürer, Heinz
Published: (2015) -
Informationstechnologie und Beschäftigung : eine Übersicht über internationale Studien / Literaturauswertung ... angefertigt durch: VDI-Technologiezentrum Berlin ...
Published: (1980)