Publikums- und Wirkungsforschung : theoretische Ansätze und empirische Befunde der Massenkommunikationsforschung / von Michael Schenk
Saved in:
Superior document: | Heidelberger Sociologica 16 |
---|---|
VerfasserIn: | |
Place / Publishing House: | Tübingen : Mohr, 1978 |
Year of Publication: | 1978 |
Language: | German |
Series: | Heidelberger Sociologica
16 |
Subjects: | |
Physical Description: | XI, 292 S.; graph. Darst.; 24 cm |
Notes: | Literaturverz. S. 257 - 286 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Einführung in die Massenkommunikationsforschung / Gerhard Maletzke (Hrsg.)
Published: (1975) - Massenkommunikationsforschung / hrsg. von Dieter Prokop
-
Mass media research : an introduction / Roger D. Wimmer ; Joseph R. Dominick
by: Wimmer, Roger D.
Published: (2006) -
Theories of mass communication / Melvin L. De Fleur ; Sandra J. Ball-Rokeach
by: DeFleur, Melvin L.
Published: (1989) -
Mass media research : an introduction / Roger D. Wimmer ; Joseph R. Dominick
by: Wimmer, Roger D.
Published: (2003)