Die Medienmultis : die Strategie der Giganten ; der Kampf um Europa ; die spektakulärsten Coups ; die mächtigsten Presse-Imperien ; die Revolution in der TV-Branche ; der Umbruch am Werbemarkt / Peter Muzik
Saved in:
VerfasserIn: | |
---|---|
Place / Publishing House: | Wien [u.a.] : Orac, 1990 |
Year of Publication: | 1990 |
Edition: | 2., aktualisierte, völlig überarbearbeitete und erweiterte Auflage |
Language: | German |
Series: | [Trend-Profil-Buch]
|
Subjects: | |
Physical Description: | 316 Seiten; Illustrationen; 24 cm |
Notes: | Literaturverzeichnis Seiten 305 - 313 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Die Medienmultis : der Kampf um Europa ; die Strategie der Giganten ; die spektakulärsten Coups ; die mächtigsten Druckimperien ; der Umbruch am Werbemarkt / Peter Muzik
by: Muzik, Peter
Published: (1989) -
Mass media and media policy in Western Europe / Peter J. Humphreys
by: Humphreys, Peter
Published: (1996) -
Dynamics of media politics : broadcast and electronic media in Western Europe / ed. by Karen Siune ... for the Euromedia Research Group
Published: (1992) -
Media structure and the state : concepts, issues, measures ; proceedings from an international symposium, 9 - 10 May 1994, at Göteborg University (Sweden) / Karl Erik Gustafsson (Ed)
Published: (1995) -
Die österreichische Medienlandschaft im Umbruch / Birgit Stark ; Melanie Magin (Hg.)
Published: (2009)