Erfolgreich ohne Galerie : : Selbstvermarktung für Künstler*innen / / Cai Wagner.
All around the world, the art industry is in a state of upheaval. Globalization, digitalization, and now the coronavirus crisis are calling the traditional collaboration of artists and galleries into question. What’s more, many galleries have been forced to close for economic reasons. As in other cu...
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Superior document: | Title is part of eBook package: De Gruyter DG Plus DeG Package 2021 Part 1 |
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VerfasserIn: | |
MitwirkendeR: | |
Place / Publishing House: | Berlin : : JOVIS Verlag GmbH, , [2021] ©2021 |
Year of Publication: | 2021 |
Language: | German |
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (112 p.) |
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Table of Contents:
- Frontmatter
- Inhalt
- Vorwort
- Einführung
- 1 Same same but different – Wie der Kunstmarkt sich verändert
- 2 Selbstvermarktung – Voraussetzungen und Strategien
- 3 Wachsen und neue Käufer*innen finden – Wie Plattformökonomie Künstler*innen hilft
- 4 Schlussfolgerungen – Was tun mit dem neuen Wissen?
- Endnoten
- Autorenbiografie