Grundriss der kaufmännischen Reklame und des Reklamerechts in Deutschland und Österreich / / Erwin Paneth.

Saved in:
Bibliographic Details
Superior document:Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics <1990
VerfasserIn:
Place / Publishing House:Berlin ;, Boston : : Oldenbourg Wissenschaftsverlag, , [2019]
©1927
Year of Publication:2019
Edition:Reprint 2019
Language:German
Online Access:
Physical Description:1 online resource (240 p.)
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id 9783486759112
ctrlnum (DE-B1597)234153
(OCoLC)1125191148
collection bib_alma
record_format marc
spelling Paneth, Erwin, author. aut http://id.loc.gov/vocabulary/relators/aut
Grundriss der kaufmännischen Reklame und des Reklamerechts in Deutschland und Österreich / Erwin Paneth.
Reprint 2019
Berlin ; Boston : Oldenbourg Wissenschaftsverlag, [2019]
©1927
1 online resource (240 p.)
text txt rdacontent
computer c rdamedia
online resource cr rdacarrier
text file PDF rda
Frontmatter -- Vorwort -- Inhalt -- Verzeichnis Der Abbildungen -- Literatur -- A. Einleitung -- B. Allgemeine Psychologie Der Geschäftlichen Reklame -- C. Allgemeine Technik Der Geschäftlichen Reklame -- D. Die Reklamemittel -- E. Wirtschaftliche Bedeutung Der Reklame -- F. Kulturelle Bedeutung Der Reklame -- G. Wahrheit In Der Reklame -- H. Gesetzgebung Und Reklame -- Das Reklame-Recht -- Alphabetisches Register -- Backmatter
restricted access http://purl.org/coar/access_right/c_16ec online access with authorization star
Mode of access: Internet via World Wide Web.
In German.
Description based on online resource; title from PDF title page (publisher's Web site, viewed 29. Nov 2021)
BUSINESS & ECONOMICS / Management. bisacsh
Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics <1990 9783110635713 ZDB-23-GBE
print 9783486759105
https://doi.org/10.1515/9783486759112
https://www.degruyter.com/isbn/9783486759112
Cover https://www.degruyter.com/document/cover/isbn/9783486759112/original
language German
format eBook
author Paneth, Erwin,
Paneth, Erwin,
spellingShingle Paneth, Erwin,
Paneth, Erwin,
Grundriss der kaufmännischen Reklame und des Reklamerechts in Deutschland und Österreich /
Frontmatter --
Vorwort --
Inhalt --
Verzeichnis Der Abbildungen --
Literatur --
A. Einleitung --
B. Allgemeine Psychologie Der Geschäftlichen Reklame --
C. Allgemeine Technik Der Geschäftlichen Reklame --
D. Die Reklamemittel --
E. Wirtschaftliche Bedeutung Der Reklame --
F. Kulturelle Bedeutung Der Reklame --
G. Wahrheit In Der Reklame --
H. Gesetzgebung Und Reklame --
Das Reklame-Recht --
Alphabetisches Register --
Backmatter
author_facet Paneth, Erwin,
Paneth, Erwin,
author_variant e p ep
e p ep
author_role VerfasserIn
VerfasserIn
author_sort Paneth, Erwin,
title Grundriss der kaufmännischen Reklame und des Reklamerechts in Deutschland und Österreich /
title_full Grundriss der kaufmännischen Reklame und des Reklamerechts in Deutschland und Österreich / Erwin Paneth.
title_fullStr Grundriss der kaufmännischen Reklame und des Reklamerechts in Deutschland und Österreich / Erwin Paneth.
title_full_unstemmed Grundriss der kaufmännischen Reklame und des Reklamerechts in Deutschland und Österreich / Erwin Paneth.
title_auth Grundriss der kaufmännischen Reklame und des Reklamerechts in Deutschland und Österreich /
title_alt Frontmatter --
Vorwort --
Inhalt --
Verzeichnis Der Abbildungen --
Literatur --
A. Einleitung --
B. Allgemeine Psychologie Der Geschäftlichen Reklame --
C. Allgemeine Technik Der Geschäftlichen Reklame --
D. Die Reklamemittel --
E. Wirtschaftliche Bedeutung Der Reklame --
F. Kulturelle Bedeutung Der Reklame --
G. Wahrheit In Der Reklame --
H. Gesetzgebung Und Reklame --
Das Reklame-Recht --
Alphabetisches Register --
Backmatter
title_new Grundriss der kaufmännischen Reklame und des Reklamerechts in Deutschland und Österreich /
title_sort grundriss der kaufmännischen reklame und des reklamerechts in deutschland und österreich /
publisher Oldenbourg Wissenschaftsverlag,
publishDate 2019
physical 1 online resource (240 p.)
edition Reprint 2019
contents Frontmatter --
Vorwort --
Inhalt --
Verzeichnis Der Abbildungen --
Literatur --
A. Einleitung --
B. Allgemeine Psychologie Der Geschäftlichen Reklame --
C. Allgemeine Technik Der Geschäftlichen Reklame --
D. Die Reklamemittel --
E. Wirtschaftliche Bedeutung Der Reklame --
F. Kulturelle Bedeutung Der Reklame --
G. Wahrheit In Der Reklame --
H. Gesetzgebung Und Reklame --
Das Reklame-Recht --
Alphabetisches Register --
Backmatter
isbn 9783486759112
9783110635713
9783486759105
url https://doi.org/10.1515/9783486759112
https://www.degruyter.com/isbn/9783486759112
https://www.degruyter.com/document/cover/isbn/9783486759112/original
illustrated Not Illustrated
doi_str_mv 10.1515/9783486759112
oclc_num 1125191148
work_keys_str_mv AT panetherwin grundrissderkaufmannischenreklameunddesreklamerechtsindeutschlandundosterreich
status_str n
ids_txt_mv (DE-B1597)234153
(OCoLC)1125191148
carrierType_str_mv cr
hierarchy_parent_title Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics <1990
is_hierarchy_title Grundriss der kaufmännischen Reklame und des Reklamerechts in Deutschland und Österreich /
container_title Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics <1990
_version_ 1770178926787690496
fullrecord <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><collection xmlns="http://www.loc.gov/MARC21/slim"><record><leader>02564nam a22005775i 4500</leader><controlfield tag="001">9783486759112</controlfield><controlfield tag="003">DE-B1597</controlfield><controlfield tag="005">20211129102213.0</controlfield><controlfield tag="006">m|||||o||d||||||||</controlfield><controlfield tag="007">cr || ||||||||</controlfield><controlfield tag="008">211129t20191927gw fo d z ger d</controlfield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783486759112</subfield></datafield><datafield tag="024" ind1="7" ind2=" "><subfield code="a">10.1515/9783486759112</subfield><subfield code="2">doi</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(DE-B1597)234153</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(OCoLC)1125191148</subfield></datafield><datafield tag="040" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">DE-B1597</subfield><subfield code="b">eng</subfield><subfield code="c">DE-B1597</subfield><subfield code="e">rda</subfield></datafield><datafield tag="041" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">ger</subfield></datafield><datafield tag="044" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">gw</subfield><subfield code="c">DE</subfield></datafield><datafield tag="072" ind1=" " ind2="7"><subfield code="a">BUS041000</subfield><subfield code="2">bisacsh</subfield></datafield><datafield tag="100" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Paneth, Erwin, </subfield><subfield code="e">author.</subfield><subfield code="4">aut</subfield><subfield code="4">http://id.loc.gov/vocabulary/relators/aut</subfield></datafield><datafield tag="245" ind1="1" ind2="0"><subfield code="a">Grundriss der kaufmännischen Reklame und des Reklamerechts in Deutschland und Österreich /</subfield><subfield code="c">Erwin Paneth.</subfield></datafield><datafield tag="250" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Reprint 2019</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="1"><subfield code="a">Berlin ;</subfield><subfield code="a">Boston : </subfield><subfield code="b">Oldenbourg Wissenschaftsverlag, </subfield><subfield code="c">[2019]</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="4"><subfield code="c">©1927</subfield></datafield><datafield tag="300" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">1 online resource (240 p.)</subfield></datafield><datafield tag="336" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">text</subfield><subfield code="b">txt</subfield><subfield code="2">rdacontent</subfield></datafield><datafield tag="337" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">computer</subfield><subfield code="b">c</subfield><subfield code="2">rdamedia</subfield></datafield><datafield tag="338" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">online resource</subfield><subfield code="b">cr</subfield><subfield code="2">rdacarrier</subfield></datafield><datafield tag="347" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">text file</subfield><subfield code="b">PDF</subfield><subfield code="2">rda</subfield></datafield><datafield tag="505" ind1="0" ind2="0"><subfield code="t">Frontmatter -- </subfield><subfield code="t">Vorwort -- </subfield><subfield code="t">Inhalt -- </subfield><subfield code="t">Verzeichnis Der Abbildungen -- </subfield><subfield code="t">Literatur -- </subfield><subfield code="t">A. Einleitung -- </subfield><subfield code="t">B. Allgemeine Psychologie Der Geschäftlichen Reklame -- </subfield><subfield code="t">C. Allgemeine Technik Der Geschäftlichen Reklame -- </subfield><subfield code="t">D. Die Reklamemittel -- </subfield><subfield code="t">E. Wirtschaftliche Bedeutung Der Reklame -- </subfield><subfield code="t">F. Kulturelle Bedeutung Der Reklame -- </subfield><subfield code="t">G. Wahrheit In Der Reklame -- </subfield><subfield code="t">H. Gesetzgebung Und Reklame -- </subfield><subfield code="t">Das Reklame-Recht -- </subfield><subfield code="t">Alphabetisches Register -- </subfield><subfield code="t">Backmatter</subfield></datafield><datafield tag="506" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">restricted access</subfield><subfield code="u">http://purl.org/coar/access_right/c_16ec</subfield><subfield code="f">online access with authorization</subfield><subfield code="2">star</subfield></datafield><datafield tag="538" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Mode of access: Internet via World Wide Web.</subfield></datafield><datafield tag="546" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">In German.</subfield></datafield><datafield tag="588" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">Description based on online resource; title from PDF title page (publisher's Web site, viewed 29. Nov 2021)</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="7"><subfield code="a">BUSINESS &amp; ECONOMICS / Management.</subfield><subfield code="2">bisacsh</subfield></datafield><datafield tag="773" ind1="0" ind2="8"><subfield code="i">Title is part of eBook package:</subfield><subfield code="d">De Gruyter</subfield><subfield code="t">DGBA Business and Economics &lt;1990</subfield><subfield code="z">9783110635713</subfield><subfield code="o">ZDB-23-GBE</subfield></datafield><datafield tag="776" ind1="0" ind2=" "><subfield code="c">print</subfield><subfield code="z">9783486759105</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://doi.org/10.1515/9783486759112</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://www.degruyter.com/isbn/9783486759112</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="2"><subfield code="3">Cover</subfield><subfield code="u">https://www.degruyter.com/document/cover/isbn/9783486759112/original</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_BACKALL</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_CL_LAEC</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_DGALL</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_EBKALL</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_SSHALL</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_STMALL</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">GBV-deGruyter-alles</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">PDA11SSHE</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">PDA12STME</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">PDA5EBK</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">ZDB-23-GBE</subfield><subfield code="b">1990</subfield></datafield></record></collection>