Marketing für Ingenieure / / Helmut Kohlert.

Saved in:
Bibliographic Details
Superior document:Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics 2000 - 2014
VerfasserIn:
MitwirkendeR:
Place / Publishing House:Berlin ;, Boston : : Oldenbourg Wissenschaftsverlag, , [2009]
©2006
Year of Publication:2009
Language:German
Online Access:
Physical Description:1 online resource
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id 9783486595130
ctrlnum (DE-B1597)225475
(OCoLC)979815296
collection bib_alma
record_format marc
spelling Kohlert, Helmut, author. aut http://id.loc.gov/vocabulary/relators/aut
Marketing für Ingenieure / Helmut Kohlert.
Berlin ; Boston : Oldenbourg Wissenschaftsverlag, [2009]
©2006
1 online resource
text txt rdacontent
computer c rdamedia
online resource cr rdacarrier
text file PDF rda
Front Matter -- Inhalt -- 1 Marketing – Motor für Wachstum -- Vorwort -- 2 Verstehen der Kunden -- Back Matter -- 3 Analyse von Markt und Wettbewerb -- 4 Strategisches Marketing-Management -- 5 Neue Marktangebote – Balance zwischen Risiko und Erfolg -- 6 Umsetzung der Marketing-Strategie -- 7 Service-Management in technischen Unternehmen -- 8 Entwicklung des Marketing-Mix für den optimalen Kundenwert -- Glossar über wichtige Fachbegriffe im Marketing -- Literaturhinweise -- Stichwortverzeichnis
restricted access http://purl.org/coar/access_right/c_16ec online access with authorization star
Mode of access: Internet via World Wide Web.
In German.
Description based on online resource; title from PDF title page (publisher's Web site, viewed 29. Nov 2021)
Engineering services marketing Germany.
Engineering Practice.
Engineers Vocational guidance.
Marketing Germany.
Case Study.
High-Tech-Unternehmen.
Informationsbeschaffung.
BUSINESS & ECONOMICS / General. bisacsh
Kohlert, Helmut, contributor. ctb https://id.loc.gov/vocabulary/relators/ctb
Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics 2000 - 2014 9783110635737 ZDB-23-GBE
https://doi.org/10.1524/9783486595130
https://www.degruyter.com/isbn/9783486595130
Cover https://www.degruyter.com/document/cover/isbn/9783486595130/original
language German
format eBook
author Kohlert, Helmut,
Kohlert, Helmut,
spellingShingle Kohlert, Helmut,
Kohlert, Helmut,
Marketing für Ingenieure /
Front Matter --
Inhalt --
1 Marketing – Motor für Wachstum --
Vorwort --
2 Verstehen der Kunden --
Back Matter --
3 Analyse von Markt und Wettbewerb --
4 Strategisches Marketing-Management --
5 Neue Marktangebote – Balance zwischen Risiko und Erfolg --
6 Umsetzung der Marketing-Strategie --
7 Service-Management in technischen Unternehmen --
8 Entwicklung des Marketing-Mix für den optimalen Kundenwert --
Glossar über wichtige Fachbegriffe im Marketing --
Literaturhinweise --
Stichwortverzeichnis
author_facet Kohlert, Helmut,
Kohlert, Helmut,
Kohlert, Helmut,
Kohlert, Helmut,
author_variant h k hk
h k hk
author_role VerfasserIn
VerfasserIn
author2 Kohlert, Helmut,
Kohlert, Helmut,
author2_variant h k hk
h k hk
author2_role MitwirkendeR
MitwirkendeR
author_sort Kohlert, Helmut,
title Marketing für Ingenieure /
title_full Marketing für Ingenieure / Helmut Kohlert.
title_fullStr Marketing für Ingenieure / Helmut Kohlert.
title_full_unstemmed Marketing für Ingenieure / Helmut Kohlert.
title_auth Marketing für Ingenieure /
title_alt Front Matter --
Inhalt --
1 Marketing – Motor für Wachstum --
Vorwort --
2 Verstehen der Kunden --
Back Matter --
3 Analyse von Markt und Wettbewerb --
4 Strategisches Marketing-Management --
5 Neue Marktangebote – Balance zwischen Risiko und Erfolg --
6 Umsetzung der Marketing-Strategie --
7 Service-Management in technischen Unternehmen --
8 Entwicklung des Marketing-Mix für den optimalen Kundenwert --
Glossar über wichtige Fachbegriffe im Marketing --
Literaturhinweise --
Stichwortverzeichnis
title_new Marketing für Ingenieure /
title_sort marketing für ingenieure /
publisher Oldenbourg Wissenschaftsverlag,
publishDate 2009
physical 1 online resource
contents Front Matter --
Inhalt --
1 Marketing – Motor für Wachstum --
Vorwort --
2 Verstehen der Kunden --
Back Matter --
3 Analyse von Markt und Wettbewerb --
4 Strategisches Marketing-Management --
5 Neue Marktangebote – Balance zwischen Risiko und Erfolg --
6 Umsetzung der Marketing-Strategie --
7 Service-Management in technischen Unternehmen --
8 Entwicklung des Marketing-Mix für den optimalen Kundenwert --
Glossar über wichtige Fachbegriffe im Marketing --
Literaturhinweise --
Stichwortverzeichnis
isbn 9783486595130
9783110635737
callnumber-first H - Social Science
callnumber-subject HF - Commerce
callnumber-label HF5415
callnumber-sort HF 45415.12 G4 K645 42013EB
geographic_facet Germany.
url https://doi.org/10.1524/9783486595130
https://www.degruyter.com/isbn/9783486595130
https://www.degruyter.com/document/cover/isbn/9783486595130/original
illustrated Not Illustrated
dewey-hundreds 600 - Technology
dewey-tens 650 - Management & public relations
dewey-ones 658 - General management
dewey-full 658.800943
dewey-sort 3658.800943
dewey-raw 658.800943
dewey-search 658.800943
doi_str_mv 10.1524/9783486595130
oclc_num 979815296
work_keys_str_mv AT kohlerthelmut marketingfuringenieure
status_str n
ids_txt_mv (DE-B1597)225475
(OCoLC)979815296
carrierType_str_mv cr
hierarchy_parent_title Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics 2000 - 2014
is_hierarchy_title Marketing für Ingenieure /
container_title Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics 2000 - 2014
author2_original_writing_str_mv noLinkedField
noLinkedField
_version_ 1806145615913025536
fullrecord <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><collection xmlns="http://www.loc.gov/MARC21/slim"><record><leader>03059nam a22006975i 4500</leader><controlfield tag="001">9783486595130</controlfield><controlfield tag="003">DE-B1597</controlfield><controlfield tag="005">20211129102213.0</controlfield><controlfield tag="006">m|||||o||d||||||||</controlfield><controlfield tag="007">cr || ||||||||</controlfield><controlfield tag="008">211129t20092006gw fo d z ger d</controlfield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783486595130</subfield></datafield><datafield tag="024" ind1="7" ind2=" "><subfield code="a">10.1524/9783486595130</subfield><subfield code="2">doi</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(DE-B1597)225475</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(OCoLC)979815296</subfield></datafield><datafield tag="040" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">DE-B1597</subfield><subfield code="b">eng</subfield><subfield code="c">DE-B1597</subfield><subfield code="e">rda</subfield></datafield><datafield tag="041" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">ger</subfield></datafield><datafield tag="044" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">gw</subfield><subfield code="c">DE</subfield></datafield><datafield tag="050" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">HF5415.12.G4</subfield><subfield code="b">.K645 2013eb</subfield></datafield><datafield tag="072" ind1=" " ind2="7"><subfield code="a">BUS000000</subfield><subfield code="2">bisacsh</subfield></datafield><datafield tag="082" ind1="0" ind2="4"><subfield code="a">658.800943</subfield><subfield code="2">23</subfield></datafield><datafield tag="100" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Kohlert, Helmut, </subfield><subfield code="e">author.</subfield><subfield code="4">aut</subfield><subfield code="4">http://id.loc.gov/vocabulary/relators/aut</subfield></datafield><datafield tag="245" ind1="1" ind2="0"><subfield code="a">Marketing für Ingenieure /</subfield><subfield code="c">Helmut Kohlert.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="1"><subfield code="a">Berlin ;</subfield><subfield code="a">Boston : </subfield><subfield code="b">Oldenbourg Wissenschaftsverlag, </subfield><subfield code="c">[2009]</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="4"><subfield code="c">©2006</subfield></datafield><datafield tag="300" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">1 online resource</subfield></datafield><datafield tag="336" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">text</subfield><subfield code="b">txt</subfield><subfield code="2">rdacontent</subfield></datafield><datafield tag="337" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">computer</subfield><subfield code="b">c</subfield><subfield code="2">rdamedia</subfield></datafield><datafield tag="338" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">online resource</subfield><subfield code="b">cr</subfield><subfield code="2">rdacarrier</subfield></datafield><datafield tag="347" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">text file</subfield><subfield code="b">PDF</subfield><subfield code="2">rda</subfield></datafield><datafield tag="505" ind1="0" ind2="0"><subfield code="t">Front Matter -- </subfield><subfield code="t">Inhalt -- </subfield><subfield code="t">1 Marketing – Motor für Wachstum -- </subfield><subfield code="t">Vorwort -- </subfield><subfield code="t">2 Verstehen der Kunden -- </subfield><subfield code="t">Back Matter -- </subfield><subfield code="t">3 Analyse von Markt und Wettbewerb -- </subfield><subfield code="t">4 Strategisches Marketing-Management -- </subfield><subfield code="t">5 Neue Marktangebote – Balance zwischen Risiko und Erfolg -- </subfield><subfield code="t">6 Umsetzung der Marketing-Strategie -- </subfield><subfield code="t">7 Service-Management in technischen Unternehmen -- </subfield><subfield code="t">8 Entwicklung des Marketing-Mix für den optimalen Kundenwert -- </subfield><subfield code="t">Glossar über wichtige Fachbegriffe im Marketing -- </subfield><subfield code="t">Literaturhinweise -- </subfield><subfield code="t">Stichwortverzeichnis</subfield></datafield><datafield tag="506" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">restricted access</subfield><subfield code="u">http://purl.org/coar/access_right/c_16ec</subfield><subfield code="f">online access with authorization</subfield><subfield code="2">star</subfield></datafield><datafield tag="538" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Mode of access: Internet via World Wide Web.</subfield></datafield><datafield tag="546" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">In German.</subfield></datafield><datafield tag="588" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">Description based on online resource; title from PDF title page (publisher's Web site, viewed 29. Nov 2021)</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Engineering services marketing</subfield><subfield code="x">Germany.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Engineering services marketing</subfield><subfield code="z">Germany.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Engineering</subfield><subfield code="x">Practice.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Engineers</subfield><subfield code="x">Vocational guidance.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Marketing</subfield><subfield code="x">Germany.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Marketing</subfield><subfield code="z">Germany.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Case Study.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">High-Tech-Unternehmen.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Informationsbeschaffung.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="7"><subfield code="a">BUSINESS &amp; ECONOMICS / General.</subfield><subfield code="2">bisacsh</subfield></datafield><datafield tag="700" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Kohlert, Helmut, </subfield><subfield code="e">contributor.</subfield><subfield code="4">ctb</subfield><subfield code="4">https://id.loc.gov/vocabulary/relators/ctb</subfield></datafield><datafield tag="773" ind1="0" ind2="8"><subfield code="i">Title is part of eBook package:</subfield><subfield code="d">De Gruyter</subfield><subfield code="t">DGBA Business and Economics 2000 - 2014</subfield><subfield code="z">9783110635737</subfield><subfield code="o">ZDB-23-GBE</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://doi.org/10.1524/9783486595130</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://www.degruyter.com/isbn/9783486595130</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="2"><subfield code="3">Cover</subfield><subfield code="u">https://www.degruyter.com/document/cover/isbn/9783486595130/original</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_BACKALL</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_CL_LAEC</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_DGALL</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_EBKALL</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_SSHALL</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_STMALL</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">GBV-deGruyter-alles</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">PDA11SSHE</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">PDA12STME</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">PDA5EBK</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">ZDB-23-GBE</subfield><subfield code="c">2000</subfield><subfield code="d">2014</subfield></datafield></record></collection>