Psychologische und verhaltensbiologische Grundlagen des Marketing / / Karl Schrader.

Saved in:
Bibliographic Details
Superior document:Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics <1990
VerfasserIn:
Place / Publishing House:Berlin ;, Boston : : De Gruyter, , [2017]
©1971
Year of Publication:2017
Edition:Reprint 2017
Language:German
Online Access:
Physical Description:1 online resource (210 p.)
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id 9783110841138
ctrlnum (DE-B1597)47570
(OCoLC)1004880019
collection bib_alma
record_format marc
spelling Schrader, Karl, author. aut http://id.loc.gov/vocabulary/relators/aut
Psychologische und verhaltensbiologische Grundlagen des Marketing / Karl Schrader.
Reprint 2017
Berlin ; Boston : De Gruyter, [2017]
©1971
1 online resource (210 p.)
text txt rdacontent
computer c rdamedia
online resource cr rdacarrier
text file PDF rda
Frontmatter -- Inhaltsverzeichnis -- I. Einleitung -- II. Ein Regelkreismodell der Bedürfnisse -- III. Die konstitutiven Elemente der Bedürfnisse (die Bedürfnisbasis) -- IV. Die möglichen angeborenen Bedürfnismechanismen -- V. Die möglichen bedingten Bedürfnismechanismen -- VI. Abschluß -- Literaturverzeichnis -- Abkürzungsverzeichnis -- Personenregister -- Sachregister
restricted access http://purl.org/coar/access_right/c_16ec online access with authorization star
Mode of access: Internet via World Wide Web.
In German.
Description based on online resource; title from PDF title page (publisher's Web site, viewed 29. Nov 2021)
Marketing - Management.
BUSINESS & ECONOMICS / General. bisacsh
Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics <1990 9783110635713 ZDB-23-GBE
print 9783110019834
https://doi.org/10.1515/9783110841138
https://www.degruyter.com/isbn/9783110841138
Cover https://www.degruyter.com/document/cover/isbn/9783110841138/original
language German
format eBook
author Schrader, Karl,
Schrader, Karl,
spellingShingle Schrader, Karl,
Schrader, Karl,
Psychologische und verhaltensbiologische Grundlagen des Marketing /
Frontmatter --
Inhaltsverzeichnis --
I. Einleitung --
II. Ein Regelkreismodell der Bedürfnisse --
III. Die konstitutiven Elemente der Bedürfnisse (die Bedürfnisbasis) --
IV. Die möglichen angeborenen Bedürfnismechanismen --
V. Die möglichen bedingten Bedürfnismechanismen --
VI. Abschluß --
Literaturverzeichnis --
Abkürzungsverzeichnis --
Personenregister --
Sachregister
author_facet Schrader, Karl,
Schrader, Karl,
author_variant k s ks
k s ks
author_role VerfasserIn
VerfasserIn
author_sort Schrader, Karl,
title Psychologische und verhaltensbiologische Grundlagen des Marketing /
title_full Psychologische und verhaltensbiologische Grundlagen des Marketing / Karl Schrader.
title_fullStr Psychologische und verhaltensbiologische Grundlagen des Marketing / Karl Schrader.
title_full_unstemmed Psychologische und verhaltensbiologische Grundlagen des Marketing / Karl Schrader.
title_auth Psychologische und verhaltensbiologische Grundlagen des Marketing /
title_alt Frontmatter --
Inhaltsverzeichnis --
I. Einleitung --
II. Ein Regelkreismodell der Bedürfnisse --
III. Die konstitutiven Elemente der Bedürfnisse (die Bedürfnisbasis) --
IV. Die möglichen angeborenen Bedürfnismechanismen --
V. Die möglichen bedingten Bedürfnismechanismen --
VI. Abschluß --
Literaturverzeichnis --
Abkürzungsverzeichnis --
Personenregister --
Sachregister
title_new Psychologische und verhaltensbiologische Grundlagen des Marketing /
title_sort psychologische und verhaltensbiologische grundlagen des marketing /
publisher De Gruyter,
publishDate 2017
physical 1 online resource (210 p.)
edition Reprint 2017
contents Frontmatter --
Inhaltsverzeichnis --
I. Einleitung --
II. Ein Regelkreismodell der Bedürfnisse --
III. Die konstitutiven Elemente der Bedürfnisse (die Bedürfnisbasis) --
IV. Die möglichen angeborenen Bedürfnismechanismen --
V. Die möglichen bedingten Bedürfnismechanismen --
VI. Abschluß --
Literaturverzeichnis --
Abkürzungsverzeichnis --
Personenregister --
Sachregister
isbn 9783110841138
9783110635713
9783110019834
url https://doi.org/10.1515/9783110841138
https://www.degruyter.com/isbn/9783110841138
https://www.degruyter.com/document/cover/isbn/9783110841138/original
illustrated Not Illustrated
doi_str_mv 10.1515/9783110841138
oclc_num 1004880019
work_keys_str_mv AT schraderkarl psychologischeundverhaltensbiologischegrundlagendesmarketing
status_str n
ids_txt_mv (DE-B1597)47570
(OCoLC)1004880019
carrierType_str_mv cr
hierarchy_parent_title Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics <1990
is_hierarchy_title Psychologische und verhaltensbiologische Grundlagen des Marketing /
container_title Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics <1990
_version_ 1806144665962938368
fullrecord <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><collection xmlns="http://www.loc.gov/MARC21/slim"><record><leader>02497nam a22005895i 4500</leader><controlfield tag="001">9783110841138</controlfield><controlfield tag="003">DE-B1597</controlfield><controlfield tag="005">20211129102213.0</controlfield><controlfield tag="006">m|||||o||d||||||||</controlfield><controlfield tag="007">cr || ||||||||</controlfield><controlfield tag="008">211129t20171971gw fo d z ger d</controlfield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783110841138</subfield></datafield><datafield tag="024" ind1="7" ind2=" "><subfield code="a">10.1515/9783110841138</subfield><subfield code="2">doi</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(DE-B1597)47570</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(OCoLC)1004880019</subfield></datafield><datafield tag="040" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">DE-B1597</subfield><subfield code="b">eng</subfield><subfield code="c">DE-B1597</subfield><subfield code="e">rda</subfield></datafield><datafield tag="041" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">ger</subfield></datafield><datafield tag="044" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">gw</subfield><subfield code="c">DE</subfield></datafield><datafield tag="072" ind1=" " ind2="7"><subfield code="a">BUS000000</subfield><subfield code="2">bisacsh</subfield></datafield><datafield tag="100" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Schrader, Karl, </subfield><subfield code="e">author.</subfield><subfield code="4">aut</subfield><subfield code="4">http://id.loc.gov/vocabulary/relators/aut</subfield></datafield><datafield tag="245" ind1="1" ind2="0"><subfield code="a">Psychologische und verhaltensbiologische Grundlagen des Marketing /</subfield><subfield code="c">Karl Schrader.</subfield></datafield><datafield tag="250" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Reprint 2017</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="1"><subfield code="a">Berlin ;</subfield><subfield code="a">Boston : </subfield><subfield code="b">De Gruyter, </subfield><subfield code="c">[2017]</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="4"><subfield code="c">©1971</subfield></datafield><datafield tag="300" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">1 online resource (210 p.)</subfield></datafield><datafield tag="336" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">text</subfield><subfield code="b">txt</subfield><subfield code="2">rdacontent</subfield></datafield><datafield tag="337" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">computer</subfield><subfield code="b">c</subfield><subfield code="2">rdamedia</subfield></datafield><datafield tag="338" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">online resource</subfield><subfield code="b">cr</subfield><subfield code="2">rdacarrier</subfield></datafield><datafield tag="347" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">text file</subfield><subfield code="b">PDF</subfield><subfield code="2">rda</subfield></datafield><datafield tag="505" ind1="0" ind2="0"><subfield code="t">Frontmatter -- </subfield><subfield code="t">Inhaltsverzeichnis -- </subfield><subfield code="t">I. Einleitung -- </subfield><subfield code="t">II. Ein Regelkreismodell der Bedürfnisse -- </subfield><subfield code="t">III. Die konstitutiven Elemente der Bedürfnisse (die Bedürfnisbasis) -- </subfield><subfield code="t">IV. Die möglichen angeborenen Bedürfnismechanismen -- </subfield><subfield code="t">V. Die möglichen bedingten Bedürfnismechanismen -- </subfield><subfield code="t">VI. Abschluß -- </subfield><subfield code="t">Literaturverzeichnis -- </subfield><subfield code="t">Abkürzungsverzeichnis -- </subfield><subfield code="t">Personenregister -- </subfield><subfield code="t">Sachregister</subfield></datafield><datafield tag="506" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">restricted access</subfield><subfield code="u">http://purl.org/coar/access_right/c_16ec</subfield><subfield code="f">online access with authorization</subfield><subfield code="2">star</subfield></datafield><datafield tag="538" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Mode of access: Internet via World Wide Web.</subfield></datafield><datafield tag="546" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">In German.</subfield></datafield><datafield tag="588" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">Description based on online resource; title from PDF title page (publisher's Web site, viewed 29. Nov 2021)</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Marketing - Management.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="7"><subfield code="a">BUSINESS &amp; ECONOMICS / General.</subfield><subfield code="2">bisacsh</subfield></datafield><datafield tag="773" ind1="0" ind2="8"><subfield code="i">Title is part of eBook package:</subfield><subfield code="d">De Gruyter</subfield><subfield code="t">DGBA Business and Economics &lt;1990</subfield><subfield code="z">9783110635713</subfield><subfield code="o">ZDB-23-GBE</subfield></datafield><datafield tag="776" ind1="0" ind2=" "><subfield code="c">print</subfield><subfield code="z">9783110019834</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://doi.org/10.1515/9783110841138</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://www.degruyter.com/isbn/9783110841138</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="2"><subfield code="3">Cover</subfield><subfield code="u">https://www.degruyter.com/document/cover/isbn/9783110841138/original</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_BACKALL</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_CL_LAEC</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_DGALL</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_EBKALL</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_SSHALL</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">EBA_STMALL</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">GBV-deGruyter-alles</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">PDA11SSHE</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">PDA12STME</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">PDA5EBK</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">ZDB-23-GBE</subfield><subfield code="b">1990</subfield></datafield></record></collection>