Datafizierung (in) der Bildung : : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten.

Saved in:
Bibliographic Details
Superior document:Digitale Gesellschaft
:
TeilnehmendeR:
Place / Publishing House:Bielefeld : : transcript,, 2023.
{copy}2023.
Year of Publication:2023
Edition:1st ed.
Language:German
Series:Digitale Gesellschaft
Online Access:
Physical Description:1 online resource (393 pages)
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id 5007374614
ctrlnum (MiAaPQ)5007374614
(Au-PeEL)EBL7374614
(OCoLC)1414457502
collection bib_alma
fullrecord <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><collection xmlns="http://www.loc.gov/MARC21/slim"><record><leader>01601nam a22003973i 4500</leader><controlfield tag="001">5007374614</controlfield><controlfield tag="003">MiAaPQ</controlfield><controlfield tag="005">20240229073849.0</controlfield><controlfield tag="006">m o d | </controlfield><controlfield tag="007">cr cnu||||||||</controlfield><controlfield tag="008">240229s2023 xx o ||||0 ger d</controlfield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783839465820</subfield><subfield code="q">(electronic bk.)</subfield></datafield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="z">9783837665826</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(MiAaPQ)5007374614</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(Au-PeEL)EBL7374614</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(OCoLC)1414457502</subfield></datafield><datafield tag="040" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">MiAaPQ</subfield><subfield code="b">eng</subfield><subfield code="e">rda</subfield><subfield code="e">pn</subfield><subfield code="c">MiAaPQ</subfield><subfield code="d">MiAaPQ</subfield></datafield><datafield tag="100" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Schiefner-Rohs, Mandy.</subfield></datafield><datafield tag="245" ind1="1" ind2="0"><subfield code="a">Datafizierung (in) der Bildung :</subfield><subfield code="b">Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten.</subfield></datafield><datafield tag="250" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">1st ed.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="1"><subfield code="a">Bielefeld :</subfield><subfield code="b">transcript,</subfield><subfield code="c">2023.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="4"><subfield code="c">{copy}2023.</subfield></datafield><datafield tag="300" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">1 online resource (393 pages)</subfield></datafield><datafield tag="336" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">text</subfield><subfield code="b">txt</subfield><subfield code="2">rdacontent</subfield></datafield><datafield tag="337" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">computer</subfield><subfield code="b">c</subfield><subfield code="2">rdamedia</subfield></datafield><datafield tag="338" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">online resource</subfield><subfield code="b">cr</subfield><subfield code="2">rdacarrier</subfield></datafield><datafield tag="490" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Digitale Gesellschaft</subfield></datafield><datafield tag="588" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Description based on publisher supplied metadata and other sources.</subfield></datafield><datafield tag="590" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Electronic reproduction. Ann Arbor, Michigan : ProQuest Ebook Central, 2024. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest Ebook Central affiliated libraries. </subfield></datafield><datafield tag="655" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Electronic books.</subfield></datafield><datafield tag="700" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Hofhues, Sandra.</subfield></datafield><datafield tag="700" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Breiter, Andreas.</subfield></datafield><datafield tag="776" ind1="0" ind2="8"><subfield code="i">Print version:</subfield><subfield code="a">Schiefner-Rohs, Mandy</subfield><subfield code="t">Datafizierung (in) der Bildung</subfield><subfield code="d">Bielefeld : transcript,c2023</subfield><subfield code="z">9783837665826</subfield></datafield><datafield tag="797" ind1="2" ind2=" "><subfield code="a">ProQuest (Firm)</subfield></datafield><datafield tag="830" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Digitale Gesellschaft</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=7374614</subfield><subfield code="z">Click to View</subfield></datafield></record></collection>
record_format marc
spelling Schiefner-Rohs, Mandy.
Datafizierung (in) der Bildung : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten.
1st ed.
Bielefeld : transcript, 2023.
{copy}2023.
1 online resource (393 pages)
text txt rdacontent
computer c rdamedia
online resource cr rdacarrier
Digitale Gesellschaft
Description based on publisher supplied metadata and other sources.
Electronic reproduction. Ann Arbor, Michigan : ProQuest Ebook Central, 2024. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest Ebook Central affiliated libraries.
Electronic books.
Hofhues, Sandra.
Breiter, Andreas.
Print version: Schiefner-Rohs, Mandy Datafizierung (in) der Bildung Bielefeld : transcript,c2023 9783837665826
ProQuest (Firm)
https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=7374614 Click to View
language German
format eBook
author Schiefner-Rohs, Mandy.
spellingShingle Schiefner-Rohs, Mandy.
Datafizierung (in) der Bildung : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten.
Digitale Gesellschaft
author_facet Schiefner-Rohs, Mandy.
Hofhues, Sandra.
Breiter, Andreas.
author_variant m s r msr
author2 Hofhues, Sandra.
Breiter, Andreas.
author2_variant s h sh
a b ab
author2_role TeilnehmendeR
TeilnehmendeR
author_sort Schiefner-Rohs, Mandy.
title Datafizierung (in) der Bildung : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten.
title_sub Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten.
title_full Datafizierung (in) der Bildung : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten.
title_fullStr Datafizierung (in) der Bildung : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten.
title_full_unstemmed Datafizierung (in) der Bildung : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten.
title_auth Datafizierung (in) der Bildung : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten.
title_new Datafizierung (in) der Bildung :
title_sort datafizierung (in) der bildung : kritische perspektiven auf digitale vermessung in pädagogischen kontexten.
series Digitale Gesellschaft
series2 Digitale Gesellschaft
publisher transcript,
publishDate 2023
physical 1 online resource (393 pages)
edition 1st ed.
isbn 9783839465820
9783837665826
genre Electronic books.
genre_facet Electronic books.
url https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=7374614
illustrated Not Illustrated
oclc_num 1414457502
work_keys_str_mv AT schiefnerrohsmandy datafizierunginderbildungkritischeperspektivenaufdigitalevermessunginpadagogischenkontexten
AT hofhuessandra datafizierunginderbildungkritischeperspektivenaufdigitalevermessunginpadagogischenkontexten
AT breiterandreas datafizierunginderbildungkritischeperspektivenaufdigitalevermessunginpadagogischenkontexten
status_str n
ids_txt_mv (MiAaPQ)5007374614
(Au-PeEL)EBL7374614
(OCoLC)1414457502
carrierType_str_mv cr
hierarchy_parent_title Digitale Gesellschaft
is_hierarchy_title Datafizierung (in) der Bildung : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten.
container_title Digitale Gesellschaft
author2_original_writing_str_mv noLinkedField
noLinkedField
marc_error Info : MARC8 translation shorter than ISO-8859-1, choosing MARC8. --- [ 856 : z ]
_version_ 1792331067988901888