Datafizierung (in) der Bildung : : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten.
Saved in:
Superior document: | Digitale Gesellschaft |
---|---|
: | |
TeilnehmendeR: | |
Place / Publishing House: | Bielefeld : : transcript,, 2023. {copy}2023. |
Year of Publication: | 2023 |
Edition: | 1st ed. |
Language: | German |
Series: | Digitale Gesellschaft
|
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (393 pages) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
5007374614 |
---|---|
ctrlnum |
(MiAaPQ)5007374614 (Au-PeEL)EBL7374614 (OCoLC)1414457502 |
collection |
bib_alma |
fullrecord |
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><collection xmlns="http://www.loc.gov/MARC21/slim"><record><leader>01601nam a22003973i 4500</leader><controlfield tag="001">5007374614</controlfield><controlfield tag="003">MiAaPQ</controlfield><controlfield tag="005">20240229073849.0</controlfield><controlfield tag="006">m o d | </controlfield><controlfield tag="007">cr cnu||||||||</controlfield><controlfield tag="008">240229s2023 xx o ||||0 ger d</controlfield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783839465820</subfield><subfield code="q">(electronic bk.)</subfield></datafield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="z">9783837665826</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(MiAaPQ)5007374614</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(Au-PeEL)EBL7374614</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(OCoLC)1414457502</subfield></datafield><datafield tag="040" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">MiAaPQ</subfield><subfield code="b">eng</subfield><subfield code="e">rda</subfield><subfield code="e">pn</subfield><subfield code="c">MiAaPQ</subfield><subfield code="d">MiAaPQ</subfield></datafield><datafield tag="100" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Schiefner-Rohs, Mandy.</subfield></datafield><datafield tag="245" ind1="1" ind2="0"><subfield code="a">Datafizierung (in) der Bildung :</subfield><subfield code="b">Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten.</subfield></datafield><datafield tag="250" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">1st ed.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="1"><subfield code="a">Bielefeld :</subfield><subfield code="b">transcript,</subfield><subfield code="c">2023.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="4"><subfield code="c">{copy}2023.</subfield></datafield><datafield tag="300" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">1 online resource (393 pages)</subfield></datafield><datafield tag="336" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">text</subfield><subfield code="b">txt</subfield><subfield code="2">rdacontent</subfield></datafield><datafield tag="337" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">computer</subfield><subfield code="b">c</subfield><subfield code="2">rdamedia</subfield></datafield><datafield tag="338" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">online resource</subfield><subfield code="b">cr</subfield><subfield code="2">rdacarrier</subfield></datafield><datafield tag="490" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Digitale Gesellschaft</subfield></datafield><datafield tag="588" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Description based on publisher supplied metadata and other sources.</subfield></datafield><datafield tag="590" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Electronic reproduction. Ann Arbor, Michigan : ProQuest Ebook Central, 2024. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest Ebook Central affiliated libraries. </subfield></datafield><datafield tag="655" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Electronic books.</subfield></datafield><datafield tag="700" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Hofhues, Sandra.</subfield></datafield><datafield tag="700" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Breiter, Andreas.</subfield></datafield><datafield tag="776" ind1="0" ind2="8"><subfield code="i">Print version:</subfield><subfield code="a">Schiefner-Rohs, Mandy</subfield><subfield code="t">Datafizierung (in) der Bildung</subfield><subfield code="d">Bielefeld : transcript,c2023</subfield><subfield code="z">9783837665826</subfield></datafield><datafield tag="797" ind1="2" ind2=" "><subfield code="a">ProQuest (Firm)</subfield></datafield><datafield tag="830" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Digitale Gesellschaft</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=7374614</subfield><subfield code="z">Click to View</subfield></datafield></record></collection> |
record_format |
marc |
spelling |
Schiefner-Rohs, Mandy. Datafizierung (in) der Bildung : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten. 1st ed. Bielefeld : transcript, 2023. {copy}2023. 1 online resource (393 pages) text txt rdacontent computer c rdamedia online resource cr rdacarrier Digitale Gesellschaft Description based on publisher supplied metadata and other sources. Electronic reproduction. Ann Arbor, Michigan : ProQuest Ebook Central, 2024. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest Ebook Central affiliated libraries. Electronic books. Hofhues, Sandra. Breiter, Andreas. Print version: Schiefner-Rohs, Mandy Datafizierung (in) der Bildung Bielefeld : transcript,c2023 9783837665826 ProQuest (Firm) https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=7374614 Click to View |
language |
German |
format |
eBook |
author |
Schiefner-Rohs, Mandy. |
spellingShingle |
Schiefner-Rohs, Mandy. Datafizierung (in) der Bildung : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten. Digitale Gesellschaft |
author_facet |
Schiefner-Rohs, Mandy. Hofhues, Sandra. Breiter, Andreas. |
author_variant |
m s r msr |
author2 |
Hofhues, Sandra. Breiter, Andreas. |
author2_variant |
s h sh a b ab |
author2_role |
TeilnehmendeR TeilnehmendeR |
author_sort |
Schiefner-Rohs, Mandy. |
title |
Datafizierung (in) der Bildung : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten. |
title_sub |
Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten. |
title_full |
Datafizierung (in) der Bildung : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten. |
title_fullStr |
Datafizierung (in) der Bildung : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten. |
title_full_unstemmed |
Datafizierung (in) der Bildung : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten. |
title_auth |
Datafizierung (in) der Bildung : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten. |
title_new |
Datafizierung (in) der Bildung : |
title_sort |
datafizierung (in) der bildung : kritische perspektiven auf digitale vermessung in pädagogischen kontexten. |
series |
Digitale Gesellschaft |
series2 |
Digitale Gesellschaft |
publisher |
transcript, |
publishDate |
2023 |
physical |
1 online resource (393 pages) |
edition |
1st ed. |
isbn |
9783839465820 9783837665826 |
genre |
Electronic books. |
genre_facet |
Electronic books. |
url |
https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=7374614 |
illustrated |
Not Illustrated |
oclc_num |
1414457502 |
work_keys_str_mv |
AT schiefnerrohsmandy datafizierunginderbildungkritischeperspektivenaufdigitalevermessunginpadagogischenkontexten AT hofhuessandra datafizierunginderbildungkritischeperspektivenaufdigitalevermessunginpadagogischenkontexten AT breiterandreas datafizierunginderbildungkritischeperspektivenaufdigitalevermessunginpadagogischenkontexten |
status_str |
n |
ids_txt_mv |
(MiAaPQ)5007374614 (Au-PeEL)EBL7374614 (OCoLC)1414457502 |
carrierType_str_mv |
cr |
hierarchy_parent_title |
Digitale Gesellschaft |
is_hierarchy_title |
Datafizierung (in) der Bildung : Kritische Perspektiven auf digitale Vermessung in pädagogischen Kontexten. |
container_title |
Digitale Gesellschaft |
author2_original_writing_str_mv |
noLinkedField noLinkedField |
marc_error |
Info : MARC8 translation shorter than ISO-8859-1, choosing MARC8. --- [ 856 : z ] |
_version_ |
1792331067988901888 |