Spielen ist Lernen! : : Das Potential von Spielen im mathematischen Anfangsunterricht / / Mirko Neujahr.

Saved in:
Bibliographic Details
VerfasserIn:
Place / Publishing House:Hamburg : : Diplomica Verlag,, 2019.
Year of Publication:2019
Language:German
Online Access:
Physical Description:1 online resource (125 pages)
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id 5005984309
ctrlnum (MiAaPQ)5005984309
(Au-PeEL)EBL5984309
(OCoLC)1127651069
collection bib_alma
fullrecord <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><collection xmlns="http://www.loc.gov/MARC21/slim"><record><leader>01549nam a2200373 i 4500</leader><controlfield tag="001">5005984309</controlfield><controlfield tag="003">MiAaPQ</controlfield><controlfield tag="005">20191216125605.0</controlfield><controlfield tag="006">m o d | </controlfield><controlfield tag="007">cr cnu||||||||</controlfield><controlfield tag="008">191216s2019 gw o 000 0 ger d</controlfield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="z">9783961462322</subfield></datafield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783961467327 (e-book)</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(MiAaPQ)5005984309</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(Au-PeEL)EBL5984309</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(OCoLC)1127651069</subfield></datafield><datafield tag="040" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">MiAaPQ</subfield><subfield code="b">eng</subfield><subfield code="e">rda</subfield><subfield code="e">pn</subfield><subfield code="c">MiAaPQ</subfield><subfield code="d">MiAaPQ</subfield></datafield><datafield tag="050" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">BF717</subfield><subfield code="b">.N485 2019</subfield></datafield><datafield tag="082" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">155.418</subfield><subfield code="2">23</subfield></datafield><datafield tag="100" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Neujahr, Mirko,</subfield><subfield code="e">author.</subfield></datafield><datafield tag="245" ind1="1" ind2="0"><subfield code="a">Spielen ist Lernen! :</subfield><subfield code="b">Das Potential von Spielen im mathematischen Anfangsunterricht /</subfield><subfield code="c">Mirko Neujahr.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="1"><subfield code="a">Hamburg :</subfield><subfield code="b">Diplomica Verlag,</subfield><subfield code="c">2019.</subfield></datafield><datafield tag="300" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">1 online resource (125 pages)</subfield></datafield><datafield tag="336" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">text</subfield><subfield code="b">txt</subfield><subfield code="2">rdacontent</subfield></datafield><datafield tag="337" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">computer</subfield><subfield code="b">c</subfield><subfield code="2">rdamedia</subfield></datafield><datafield tag="338" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">online resource</subfield><subfield code="b">cr</subfield><subfield code="2">rdacarrier</subfield></datafield><datafield tag="588" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Description based on print version record.</subfield></datafield><datafield tag="590" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2018. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Play</subfield><subfield code="x">Psychological aspects.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Learning, Psychology of.</subfield></datafield><datafield tag="655" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Electronic books.</subfield></datafield><datafield tag="776" ind1="0" ind2="8"><subfield code="i">Print version:</subfield><subfield code="a">Neujahr, Mirko.</subfield><subfield code="t">Spielen ist Lernen! : Das Potential von Spielen im mathematischen Anfangsunterricht.</subfield><subfield code="d">Hamburg : Diplomica Verlag, 2019 </subfield><subfield code="h">125 pages </subfield><subfield code="z">9783961462322</subfield></datafield><datafield tag="797" ind1="2" ind2=" "><subfield code="a">ProQuest (Firm)</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=5984309</subfield><subfield code="z">Click to View</subfield></datafield></record></collection>
record_format marc
spelling Neujahr, Mirko, author.
Spielen ist Lernen! : Das Potential von Spielen im mathematischen Anfangsunterricht / Mirko Neujahr.
Hamburg : Diplomica Verlag, 2019.
1 online resource (125 pages)
text txt rdacontent
computer c rdamedia
online resource cr rdacarrier
Description based on print version record.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2018. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries.
Play Psychological aspects.
Learning, Psychology of.
Electronic books.
Print version: Neujahr, Mirko. Spielen ist Lernen! : Das Potential von Spielen im mathematischen Anfangsunterricht. Hamburg : Diplomica Verlag, 2019 125 pages 9783961462322
ProQuest (Firm)
https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=5984309 Click to View
language German
format eBook
author Neujahr, Mirko,
spellingShingle Neujahr, Mirko,
Spielen ist Lernen! : Das Potential von Spielen im mathematischen Anfangsunterricht /
author_facet Neujahr, Mirko,
author_variant m n mn
author_role VerfasserIn
author_sort Neujahr, Mirko,
title Spielen ist Lernen! : Das Potential von Spielen im mathematischen Anfangsunterricht /
title_sub Das Potential von Spielen im mathematischen Anfangsunterricht /
title_full Spielen ist Lernen! : Das Potential von Spielen im mathematischen Anfangsunterricht / Mirko Neujahr.
title_fullStr Spielen ist Lernen! : Das Potential von Spielen im mathematischen Anfangsunterricht / Mirko Neujahr.
title_full_unstemmed Spielen ist Lernen! : Das Potential von Spielen im mathematischen Anfangsunterricht / Mirko Neujahr.
title_auth Spielen ist Lernen! : Das Potential von Spielen im mathematischen Anfangsunterricht /
title_new Spielen ist Lernen! :
title_sort spielen ist lernen! : das potential von spielen im mathematischen anfangsunterricht /
publisher Diplomica Verlag,
publishDate 2019
physical 1 online resource (125 pages)
isbn 9783961467327 (e-book)
9783961462322
callnumber-first B - Philosophy, Psychology, Religion
callnumber-subject BF - Psychology
callnumber-label BF717
callnumber-sort BF 3717 N485 42019
genre Electronic books.
genre_facet Electronic books.
url https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=5984309
illustrated Not Illustrated
dewey-hundreds 100 - Philosophy & psychology
dewey-tens 150 - Psychology
dewey-ones 155 - Differential & developmental psychology
dewey-full 155.418
dewey-sort 3155.418
dewey-raw 155.418
dewey-search 155.418
oclc_num 1127651069
work_keys_str_mv AT neujahrmirko spielenistlernendaspotentialvonspielenimmathematischenanfangsunterricht
status_str n
ids_txt_mv (MiAaPQ)5005984309
(Au-PeEL)EBL5984309
(OCoLC)1127651069
carrierType_str_mv cr
is_hierarchy_title Spielen ist Lernen! : Das Potential von Spielen im mathematischen Anfangsunterricht /
_version_ 1792331012842192896