Einblicke in Kollaborative Lernprozesse : : Eine Fallstudie Zur Reflektierenden Zusammenarbeit Unterstutzt Durch Die Methoden Concept Mapping und Lernbegleitbogen / / Sarah Hundertmark.

Saved in:
Bibliographic Details
VerfasserIn:
Place / Publishing House:Berlin : : Logos Verlag,, 2012.
Year of Publication:2012
Language:German
Online Access:
Physical Description:1 online resource (400 pages)
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id 5005223977
ctrlnum (MiAaPQ)5005223977
(Au-PeEL)EBL5223977
(OCoLC)1021803950
collection bib_alma
fullrecord <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><collection xmlns="http://www.loc.gov/MARC21/slim"><record><leader>01655nam a2200361 i 4500</leader><controlfield tag="001">5005223977</controlfield><controlfield tag="003">MiAaPQ</controlfield><controlfield tag="005">20200520144314.0</controlfield><controlfield tag="006">m o d | </controlfield><controlfield tag="007">cr cnu||||||||</controlfield><controlfield tag="008">180807s2012 gw o 000 0 ger d</controlfield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="z">9783832532512</subfield></datafield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783832596538 (e-book)</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(MiAaPQ)5005223977</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(Au-PeEL)EBL5223977</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(OCoLC)1021803950</subfield></datafield><datafield tag="040" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">MiAaPQ</subfield><subfield code="b">eng</subfield><subfield code="e">rda</subfield><subfield code="e">pn</subfield><subfield code="c">MiAaPQ</subfield><subfield code="d">MiAaPQ</subfield></datafield><datafield tag="050" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">LB1134</subfield><subfield code="b">.H863 2012</subfield></datafield><datafield tag="082" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">370.1523</subfield><subfield code="2">23</subfield></datafield><datafield tag="100" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Hundertmark, Sarah,</subfield><subfield code="e">author.</subfield></datafield><datafield tag="245" ind1="1" ind2="0"><subfield code="a">Einblicke in Kollaborative Lernprozesse :</subfield><subfield code="b">Eine Fallstudie Zur Reflektierenden Zusammenarbeit Unterstutzt Durch Die Methoden Concept Mapping und Lernbegleitbogen /</subfield><subfield code="c">Sarah Hundertmark.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="1"><subfield code="a">Berlin :</subfield><subfield code="b">Logos Verlag,</subfield><subfield code="c">2012.</subfield></datafield><datafield tag="300" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">1 online resource (400 pages)</subfield></datafield><datafield tag="336" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">text</subfield><subfield code="b">txt</subfield><subfield code="2">rdacontent</subfield></datafield><datafield tag="337" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">computer</subfield><subfield code="b">c</subfield><subfield code="2">rdamedia</subfield></datafield><datafield tag="338" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">online resource</subfield><subfield code="b">cr</subfield><subfield code="2">rdacarrier</subfield></datafield><datafield tag="588" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Description based on print version record.</subfield></datafield><datafield tag="590" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2018. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Learning ability.</subfield></datafield><datafield tag="655" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Electronic books.</subfield></datafield><datafield tag="776" ind1="0" ind2="8"><subfield code="i">Print version:</subfield><subfield code="a">Hundertmark, Sarah.</subfield><subfield code="t">Einblicke in Kollaborative Lernprozesse : Eine Fallstudie Zur Reflektierenden Zusammenarbeit Unterstutzt Durch Die Methoden Concept Mapping und Lernbegleitbogen.</subfield><subfield code="d">Berlin : Logos Verlag, 2012 </subfield><subfield code="h">400 pages </subfield><subfield code="z">9783832532512</subfield></datafield><datafield tag="797" ind1="2" ind2=" "><subfield code="a">ProQuest (Firm)</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=5223977</subfield><subfield code="z">Click to View</subfield></datafield></record></collection>
record_format marc
spelling Hundertmark, Sarah, author.
Einblicke in Kollaborative Lernprozesse : Eine Fallstudie Zur Reflektierenden Zusammenarbeit Unterstutzt Durch Die Methoden Concept Mapping und Lernbegleitbogen / Sarah Hundertmark.
Berlin : Logos Verlag, 2012.
1 online resource (400 pages)
text txt rdacontent
computer c rdamedia
online resource cr rdacarrier
Description based on print version record.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2018. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries.
Learning ability.
Electronic books.
Print version: Hundertmark, Sarah. Einblicke in Kollaborative Lernprozesse : Eine Fallstudie Zur Reflektierenden Zusammenarbeit Unterstutzt Durch Die Methoden Concept Mapping und Lernbegleitbogen. Berlin : Logos Verlag, 2012 400 pages 9783832532512
ProQuest (Firm)
https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=5223977 Click to View
language German
format eBook
author Hundertmark, Sarah,
spellingShingle Hundertmark, Sarah,
Einblicke in Kollaborative Lernprozesse : Eine Fallstudie Zur Reflektierenden Zusammenarbeit Unterstutzt Durch Die Methoden Concept Mapping und Lernbegleitbogen /
author_facet Hundertmark, Sarah,
author_variant s h sh
author_role VerfasserIn
author_sort Hundertmark, Sarah,
title Einblicke in Kollaborative Lernprozesse : Eine Fallstudie Zur Reflektierenden Zusammenarbeit Unterstutzt Durch Die Methoden Concept Mapping und Lernbegleitbogen /
title_sub Eine Fallstudie Zur Reflektierenden Zusammenarbeit Unterstutzt Durch Die Methoden Concept Mapping und Lernbegleitbogen /
title_full Einblicke in Kollaborative Lernprozesse : Eine Fallstudie Zur Reflektierenden Zusammenarbeit Unterstutzt Durch Die Methoden Concept Mapping und Lernbegleitbogen / Sarah Hundertmark.
title_fullStr Einblicke in Kollaborative Lernprozesse : Eine Fallstudie Zur Reflektierenden Zusammenarbeit Unterstutzt Durch Die Methoden Concept Mapping und Lernbegleitbogen / Sarah Hundertmark.
title_full_unstemmed Einblicke in Kollaborative Lernprozesse : Eine Fallstudie Zur Reflektierenden Zusammenarbeit Unterstutzt Durch Die Methoden Concept Mapping und Lernbegleitbogen / Sarah Hundertmark.
title_auth Einblicke in Kollaborative Lernprozesse : Eine Fallstudie Zur Reflektierenden Zusammenarbeit Unterstutzt Durch Die Methoden Concept Mapping und Lernbegleitbogen /
title_new Einblicke in Kollaborative Lernprozesse :
title_sort einblicke in kollaborative lernprozesse : eine fallstudie zur reflektierenden zusammenarbeit unterstutzt durch die methoden concept mapping und lernbegleitbogen /
publisher Logos Verlag,
publishDate 2012
physical 1 online resource (400 pages)
isbn 9783832596538 (e-book)
9783832532512
callnumber-first L - Education
callnumber-subject LB - Theory and Practice of Education
callnumber-label LB1134
callnumber-sort LB 41134 H863 42012
genre Electronic books.
genre_facet Electronic books.
url https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=5223977
illustrated Not Illustrated
dewey-hundreds 300 - Social sciences
dewey-tens 370 - Education
dewey-ones 370 - Education
dewey-full 370.1523
dewey-sort 3370.1523
dewey-raw 370.1523
dewey-search 370.1523
oclc_num 1021803950
work_keys_str_mv AT hundertmarksarah einblickeinkollaborativelernprozesseeinefallstudiezurreflektierendenzusammenarbeitunterstutztdurchdiemethodenconceptmappingundlernbegleitbogen
status_str n
ids_txt_mv (MiAaPQ)5005223977
(Au-PeEL)EBL5223977
(OCoLC)1021803950
carrierType_str_mv cr
is_hierarchy_title Einblicke in Kollaborative Lernprozesse : Eine Fallstudie Zur Reflektierenden Zusammenarbeit Unterstutzt Durch Die Methoden Concept Mapping und Lernbegleitbogen /
_version_ 1792330980388765696