Zwischen Identität und Image : die Popularität der Brüder Grimm [und ihrer Märchen] in Hessen / hrsg. von der Hessischen Vereinigung für Volkskunde durch Harm-Peer Zimmermann

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Superior document:Hessische Blätter für Volks- und Kulturforschung N.F., 44/45
HerausgeberIn:
Place / Publishing House:Marburg : Jonas-Verl., 2009
Any de publicació:2009
Idioma:German
Col·lecció:Hessische Blätter für Volks- und Kulturforschung N.F., 44/45
Matèries:
Classification:17.84 - Sonstige literarische Gattungen
17.94 - Literarische Einflüsse und Beziehungen. Rezeption
18.10 - Deutsche Literatur
Accés en línia:
Descripció física:595 S.; Ill., graph. Darst., Kt.
Notes:Literaturangaben
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
Descripció
ISBN:9783894454142
ac_no:AC07841013
Hierarchical level:Monograph
Statement of Responsibility: hrsg. von der Hessischen Vereinigung für Volkskunde durch Harm-Peer Zimmermann